donderdag 12 januari 2006

Meindert en Meike




Meindert Talma gaf gisteravond een show met zijn band, waar hij bij de liedjes speciaal gemaakte filmpjes vertoonde.

Een paar dagen geleden kreeg ik een mailtje, of ik ook kwam. Daar had ik wel zin in, schreef ik terug, maar dan hoopte ik ook op dia's van zijn dochtertje, dat inmiddels alweer zeven weken oud is.

Nou, daar deed meneer de kunstenaar niet aan.

,,Neem dan op zijn minst even wat foto's mee'', zei ik. Dat beloofde hij.

Gisteravond in het Grand Theater in Groningen allemaal persoonlijke problemen met meisjes op het doek, maar de foto's had hij niet bij zich. ,,Ik bin se ferjitten'', zei hij.

,,Ik heb er wel een paar bij me'', zei zijn vriendin, die hij in zijn columns altijd L. noemt. En ze viste een hele stapel uit haar tas. Daarom hierbij een foto van popster Meindert en zijn dochter Meike. Heeft nog niet eens in de Story gestaan.