maandag 23 februari 2009

Babbelegûchjes





Vannacht zijn de Oscars uitgereikt en via twitter had ik een tip gekregen waar je die online kunt volgen. Want de tijden zijn voorbij dat normale televisiezenders er iets aan doen. Dan maar met de laptop in bed.

Voor de krant schreef ik er een stukje over en ik mocht er bij Omrop Fryslân over vertellen in de radiostudio. Altijd leuk, zeker als de presentator, Rene Koster, van te voren al vertelt dat hij een filmanalfabeet is. Dan heb je vrij spel.

Na mij bleek Jacco in de uitzending te zitten, om over twitter te vertellen, waar hij heel enthousiast over is.

,,Ik heb via twitter van anderen woorden opgekregen die ik tijdens de uitzending moet zeggen'', zei Jacco en liet een lijstje zien.

,,Dat gaat me wel lukken.''

Hoewel ik zat te kletsen, hoorde ik de meeste woorden (zie de foto van het lijstje) langskomen. Op klusjesman na.

(De hele uitzending staat hier)