woensdag 21 januari 2004

Nana Mouskouri II



Dat is het leuke van internet: af en toe hoor je van mensen die je niet eens kent. Ik kreeg mail van Thea Nijdam, een fan van Nana Mouskouri, die op deze site mijn "open brief" aan Nana had gelezen. Deze zomer geschreven, toen ik nog in Yukon was, hij staat ergens hieronder. Thea schrijft:

Hallo

Las net je stukje gericht aan Nana Mouskouri en Nana is nog springlevend en treedt nog steeds op!!!
Ze wordt dit jaar 70 en wel op 13 october en bijgevoegd een foto van Nana die gemaakt is in Trenton vorig jaar december 2003
En wil je graag meer over Nana weten kijk dan maar eens op de volgende homepage's van haar
Groetjes
Thea Nijdam
een Nana fan


Wie die homepages wil bekijken: ze staan hier en hier en hier en hier.


Dat stukje van mij ging over Jason Fowler, een onbetrouwbare singer-songwriter, die we een lift hadden zullen geven maar die er al vandoor was toen we voor dag en dauw bij zijn pension stonden. Hij zou in het verleden met Nana hebben opgetreden. Ik vroeg aan Thea of ze wel eens van deze man had gehoord en kreeg nog een mailtje:

Nee van die gitarist Jason Follows heb ik sinds vandaag nog nooit gehoord en
ik geloof ook niet dat hij ooit in de begeleidingsband van Nana heeft
gespeeld en anders maar heel kort waarschijnlijk