vrijdag 9 april 2010

Show me the money

Dat het gisteren zo druk was op dit weblog komt door Sargasso.nl, door een collega ,,een linkse Geen Stijl''genoemd. Oprichter Carlos die volgens zijn bio'tje vooral over internationale politiek, milieu en wetenschap schrijft, had mijn stukje over de honderd gulden erop gezet.



,,Ik vind eigenlijk dat we deze jongen moeten steunen. AKSIE!'', roept Mescaline uit.

Zmoc vindt dat ik te makkelijk opgeef, ,,na al zoveel kastjes en muren getrotseerd te hebben''. Dat valt mee, beste Zmoc, er staan nog wat mails uit.

Harry W, die zelf een oldtimer heeft gekocht van de rente van een spaarrekening, rekent gouden bergen voor: ,,Die ƒ 100,- zou nu wel eens na een samengestelde interest berekening zo’n € 750,- kunnen zijn. Zonder kosten!!!!!''

Het hele gedoe is ook een beetje mijn eigen schuld, zegt Birdman, terwijl HansR het hele verhaal pas gelooft als hij een afschrift heeft gezien. Hierbij:




Ik heb het banknummer afgedekt, anders gaan mensen er nog geld op storten ook. Het was trouwens geen 84, maar 1981 lees ik net. Nog meer rente.

(Inmiddels staat het ook op een andere website, Grenswetenschap.nl. Maar daar komen lang zoveel bezoekers niet vandaan.)